Фондация Карол Знание учредява стипендия за новоприет студент от Симеоновград

Фондация Карол Знание учредява стипендия за новоприет студент от Симеоновград

Category : Новини

Един ученик от завършилите СУ „Св. Климент Охридски“ в Симеоновград и приет за студент с много добър успех, ще получи финансова подкрепа в размер на 1000 лв. от фондация Карол Знание. Стипендията беше учредена по инициатива на учредителя и председател на УС Станимир Каролев, който е роден в Симеоновград.
Искаме да насърчим учениците да са активни и да се изявяват, да си поставят цели и да ги постигат, да са мотивирани да продължат образовнието си и да постигат успех, коментира г-н Каролев.

Стипендията е стимул за учениците, които имат желание да продължат образованието си във ВУЗ. Тя ще мотивира учениците за успешно завършване  на средно образование, за поставяне на дългосрочни цели, оказващи влияние върху целия живот на ученика. Стипендията ще покаже, че трудът и знанията се оценяват и възнаграждават. Тя е висока оценка  и за работата на педагогическите специалисти в училището. Изказвам своята благодарност към фондация „Карол знание”, за мен тя е признание за съвместните постижения в училище – на учениците, учителите и мен като директор,  заяви Теодорина Иванова, директор на СУ „Св. Климен Охридски“.

Първото отличие ще бъде връчено на 6 декември, когато е празникът на Симеоновград. Конкурсът ще бъде организиран от училището и решението кой да бъде носител ще е на учителския колектив.
Конкурсът ще се организира всяка година и ще се връчва на новоприет студент от последния випуск на училището.

Интервю с директора на училището Теодорина Иванова, вижте тук.


Анкета Накъде след научната титла

Създаваме предприемачи в науката

Носителят на наградата Предприемач в науката за 2019 г.

Носителят на стипендията на Карол за 2019 г.

Гл. асистент д-р Йоана Кижева за участието си в Предприемачи в науката

Д-р Иванка Петрова-Дойчева за участието си в Предприемачи в науката

Д-р Олга Антовона за участието си в Предприемачи в науката

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close