Как корпоративните социални иновации променят потребителските нагласи
Category : Новини
Изп. директор на фондация Карол Знание Милена Петкова представи добрите практики и опита на финансова група Карол на семинар за корпоративни социални иновации, организиран от “Евроконсултантс България С.А.” АД в рамките на проект “Транснационално партньорство за заетост и растеж чрез
пре-инкубиране и импакт инвестиции”. С презентация за способността на корпоративните социални иновации да променят потребителските нагласи, г-жа Петкова разказа за инициативи и образователни проекти, създадени от т.нар. “вътрешни предприемачи” (intrapreneurs).
В рамките на семинара беше представена концепцията за корпоративните социални иновации (КСИ) и как тя се различава от корпоративната социална отговорност (КСО). Въвеждането на социални иновации в компаниите е свързано с промяна в тяхното корпоративно поведение и практики, чрез въвеждането на социално включващи и същевременно финансово привлекателни стратегии за подобряване на тяхната конкурентноспособност в дългосрочен план.